גיבוי לעסקים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי לעסקים

כל עסק חייב לדאוג לגיבוי הנתונים באופן שוטף, מומלץ על בסיס יומיומי. למרות חשיבות הנושא, עסקים רבים, בעיקר קטנים ובינוניים, אינם דואגים לגיבוי איכותי ותקין של המסמכים ושל שאר הנתונים החשובים, והם חשופים לבעיות קשות ולאובדן נתונים המהווים בסיס לפעילות השוטפת של העסק. לכן, חשוב לבצע גיבוי מדי יום: יש מגוון מערכות גיבוי לעסקים, כאשר בית העסק יכול לבחור בין גיבוי בענן לבין גיבוי בדיסק נייד חיצוני ויש אפשרויות נוספות עליהן ניתן ללמוד ברשת. בכל מקרה, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בנושא גיבוי לכל סוגי העסקים כדי לבחור בפתרון היעיל, הבטוח והמתאים ביותר לצרכי העסק.

 

גיבוי לעסקים
גיבוי לעסקים

 

מהן אפשרויות הגיבוי הנפוצות לעסקים?

כל עסק מבוסס על מידע ועל נתונים חשובים, לכן חשוב לדאוג לגיבוי איכותי ויעיל של כל המידע העסקי השמור במחשבי החברה ובשרת. יש לזכור כי מחשבים ושרתים עלולים להתקלקל, ואם הדיסק הקשיח יוצא מכלל פעולה ולא ניתן לשחזר את המידע העסקי השמור בו, העסק חשוף לבעיה קשה ולנזק רב.

גם בבית חשוב לבצע גיבוי למידע השמור בדיסק הקשיח, אך אין להשוות בין חשיבות הגיבוי למידע עסקי בחברה לבין גיבוי המתבצע בבית, שרובו נועד לגבות תמונות וסרטונים של המשפחה ומסמכים פרטיים. גיבוי לעסקים נחוץ לכל חברה וארגון במשק הישראלי, בכל סדר גודל – גם בעסקים קטנים.

כל מי שחווה אובדן של מידע עסקי מודע לעוגמת הנפש ולעלויות הגבוהות הכרוכות בכך, לכן כל עסק שחווה את הבעיה על בשרו דואג לגיבוי תקין, קבוע ויעיל מדי יום. אפשרויות הגיבוי הנפוצות לעסקים הן:

  • גיבוי מרחוק לשרתי דואר ולמידע עסקי במחשבי הארגון ובשרתים שלו.
  • גיבוי על גבי קלטות דיגיטליות ואחסון מחוץ למשרדי החברה או בכספת חסינת אש.
  • גיבוי מוצפן לאתר מרוחק.
  • גיבוי יומי בטכנולוגיית ענן לשרת מאובטח.
  • גיבוי יומי של מידע עסקי השמור על מחשבים נייחים וניידים המחוברים לאינטרנט.
  • שרתי גיבוי ייעודיים לארגונים גדולים.
  • שירותי גיבוי לשרתי העסק.
  • גיבוי על גבי דיסק חיצוני למחשב.

גיבוי לעסקים יעיל ומהיר של כל המידע העסקי

כיום נהוג לבצע גיבוי לעסקים בענן: הגיבוי מתבצע באופן יעיל, בטוח ומהיר, קיימת אפשרות להצפנת המידע העסקי ולגיבוי שלו בשרתים מרוחקים ומאובטחים. בכל מקרה של נזק למחשבי העסק, לרבות בעיות חומרה בדיסק קשיח או כל בעיה אחרת, ניתן בקלות ובמהירות לשחזר את המידע העסקי ולחזור לפעילות שוטפת תוך זמן קצר.

חברות המתמחות בשירותי גיבוי בענן לעסקים מציעות מגוון פתרונות ייעודיים, בהתאמה לגודל העסק ולנפח המידע העסקי, ובהתאם למאפייני הלקוח ולצרכיו.

אולי יעניין אתכם גם..