גיבוי בענן בשביל כולם

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי בענן בשביל כולם

הרבה לקוחות נוטים לחשוב שגיבוי בענן מתאים אך ורק לעסקים גדולים ולחברות ענק שיש להם כמויות עצומות של מידע לאחסן. אז אנחנו מעוניינים כאן להפריח את האמונה הזאת ולהגיד שגיבוי בענן מתאים לכולם. רוצים לדעת למי הוא בדיוק מתאים? את זה תקראו בכתבה הבאה.

זה נכון שבחברות גדולות קיים הצורך לשמור על המידע הפנימי והארגוני, אך בואו נרד לעומק הנושא. מי מאיתנו לא מעוניין לשמור על הקבצים והנתונים שלו מכל משמר? זה נכון לגבי כולנו. לכן גיבוי בענן מתאים לכל מי שרק רוצה להגן על עצמו ועל המידע שאסף ואגר במשך השנים ונמצא ברחבי הרשת.

גיבוי בענן עם ibackup

גיבוי למחשב אכן יכול להיות עניין מסובך לעיתים, אך לא כשמדובר בגיבוי בענן עם ibackup. בחברה שלנו אנחנו מעוניינים לעזור לכם להתמודד עם הקושי וההתעסקות שבגיבוי בענן. ישנו גיבוי בענן לעסקים בו אנחנו מלווים ישירות את בית העסק בכל מה שנוגע לתהליך הגיבוי אצלנו בחברה וישנו גיבוי בענן לכל מי שחפץ בכך.

תוכנת הגיבוי של Ibackup נותנת לכם את האפשרות לבצע את הגיבוי על בסיס יומי או שבועי ובהתאם לפרק הזמן אותו הגדרתם מראש. אחד הדברים היותר טובים בגיבוי בענן בחברתנו הוא האפשרות לשמור מספר גיבויים של אותו המסמך, כך שתתקבל תמונת מצב של כל הקבצים בגרסאות שונות לאחר ביצוע שמירת הקבצים בענן שלכם.

אנשים רבים חשופים לסכנה של איבוד מידע מסווג וחשוב, אלו יכולים לגרום לרבים אובדן הכנסה או במקרים יותר חמורים לקריסה כלכלית, דבר שאנחנו מנסים למנוע אותו.

גיבוי בענן בשביל כולם

 

אנחנו ב- Ibackup מקפידים לבצע עדכונים לתוכנה מפעם לפעם על מנת שאתם תקבלו את המוצר הכי טוב שקיים היום ולהמשיך להשתמש בתוכנה שלנו על הצד הטוב ביותר שלה.

המטרה הראשונית שלנו ב- Ibackup היא לאפשר לכל אדם גם ללא ידע טכני מסוים להשתמש בקלות בתוכנה שלנו ובאפליקציה ובפשטות לגבות את כל הנתונים שהוא צריך בזמן הקצר ביותר. בנוסף לכך יש לנו שירות לקוחות פעיל ואנחנו נשמח לקבל כל פנייה שלכם ולתת לכם את המענה הכי מהיר ואפקטיבי שאנחנו יכולים.

אולי יעניין אתכם גם..