גיבוי בענן לחברות

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי בענן לחברות

גיבוי בענן לחברות וארגונים מתבצע באמצעות תוכנה ייעודית לגיבוי בענן אשר מגבה את כל המחשבים בחברה בענן. החברה יכולה לבחור כמה גיבויים שבועיים ברצונה לשמור בענן על מנת לוודא שהמידע תמיד יהיה נגיש לשחזור בעת הצורך, במיוחד במקרה של אובדן מידע או חלילה דיסקים קשיחים שנשרפו.

חברת iBackup שמה דגש על ביטחון המידע ועושה שימוש בשיטות הצפנה מבין המובילות בעולם וזאת על מנת שכל המידע והקבצים השמורים ביותר עבור חברות וארגונים יישארו חסויים ומוצפנים מפני חדירה של גורמים בלתי רצויים. אבטחת המידע ושמירת גיבויים על בסיס יומי הם מוצר משולב בתוכנת הגיבוי של iBackup ומגיע תחת קורת גג אחת כפתרון גיבוי בענן עבור חברות אשר מעוניינות לשמור על המידע שלהם מאובטח בענן הדיגיטלי.

מה מיוחד בתוכנה הגיבוי בענן שלכם?

תוכנה לגיבוי המחשב של iBackup מאפשרת לכם לבצע גיבויים על בסיס יומי או שבועי ובהתאם לפרק הזמנים שהגדרתם לביצוע הגיבוי, כך שתוכלו לעשות שימוש במשאבים של מחשבי החברה בזמן הנח ביותר עבורכם ואף להגדיר את ביצוע הגיבויים בסוף יום עבודה.  כמו כן, חברות אשר מבצעות שינויים רבים במסמכים וקבצים משותפים, ישמחו לשמוע כי יש להם אפשרות לשמור מס' גיבויים של אותו המסמך, כך שיקבלו תמונת מצב של כל הקבצים בגרסאות שונות לאחר ביצוע שמירת הקבצים בענן שלכם. אנו מקפידים לבצע עדכונים לתוכנה מעת לעל וזאת כדי שאתם תוכלו להמשיך ולהשתמש בתוכנה על הצד הטוב ביותר. כמו כן, המידע מגובה פעמיים בשתי חוות שרתים שונות וזאת על מנת שהמידע שלכם יהיה מוגן יותר. תוכנת הגיבוי של iBackup נועדה לאפשר לכם להתמצא בקלות באפליקציה ולהבין כיצד לתפעל אותה גם ללא רקע טכני קודם. אנו מספקים גם שירות לקוחות ומענה טלפוני גם עבור אלו שהתקשו להתקין את התוכנה או לתפעל אותה.

הטיפ היומי: התחילו לגבות בענן רגע לפני אובדן המידע וכך תמנעו מהקבצים שלכם להעלם בטרם עת.

גיבוי בענן לחברות ואירגונים

למה לגבות בתוכנה לגיבוי בענן של iBackup?

שירות אישי ואקטיבי – אחריות לשימוש נכון ובטוח בשרת היא עלינו, ולרשותך נציג אישי.

עמידה במחירים – המחירים המשתלמים ביותר עבורכם.

גיבוי בזמן אמת – גיבוי אוטומטי על בסיס יומי לפי השעות שתגדירו בעצמם

ביטחון מלא – גיבוי כפול בשתי חוות שרתים, בשני מקומות שונים בארץ.

ממשק משתמש נוח – הממשק מאוד נוח ופשוט שכל אחד יכול מבין. מוצע גם בעברית.

רוצה לשמור על המידע העסקי שלך כמו שצריך?
עבור לגיבוי אוטומטי כפול בענן.
התקשרו: 1800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..