גיבוי קבצים – להיות בטוחים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי קבצים – להיות בטוחים

מערך גיבוי קבצים מקצועי

גם אם יש לכם ציוד גיבוי, מדובר בלא מעט היערכות וטרחה על מנת לשמר את האינפורמציה בדרך הבטוחה באמת: תצטרכו לוודא שהחומרה שלכם, למשל הכונן הקשיח, לא מתבלה או נגנב, שהגיבוי נעשה באופן סיסטמתי ויומיומי, ועוד. על מנת לשמור על ראש שקט באמת, אתם צריכים מערך שירות מקצועי של גיבוי קבצים מרחוק.

החברה לגיבוי בישראל, מציעה פתרון אידיאלי לכל בעיות הגיבוי, לעסקים קטנים וגדולים כאחד. אתנו, תוכלו ליהנות ממערך גיבוי קבצים מרחוק, ולשמור על ראש שקט, ללא צורך לעשות דבר, או לעקוב אחרי פעילות הגיבוי. את כל הבדיקות והמעקב השוטף תבצע החברה לגיבוי.

שיתוף קבצים ושירותי גיבוי ענן לעסקים

בטיחות מרבית

גיבוי הקבצים נעשה בשיטת "ההפרדה": כל קובץ מאוחסן הן במחשב המקומי ובנוסף לכך נשמר בשתי חוות שרתים מרוחקות, לקבלת גיבוי כפול ובטיחות מרבית. הגיבוי נעשה באופן אוטומטי ויומיומי, ואף בשעה קבועה, כך ששום דבר לא הולך לאיבוד.

הקבצים מוצפנים בתקן ההצפנה המחמיר ביותר – AES 256, ומערך הגיבוי תומך גם בקבצים מיוחדים כגון קבצי ארכיון, Outlook, מסדי נתונים מתוכנות ניהול, ועוד. בנוסף, באפשרותכם לדפדף בהיסטורית הגיבוי, ולאתר בקלות גרסאות קודמות לפי הצורך (תלוי בסוג החבילה אותה רכש המשתמש). הסוד הוא בפשטות: אין צורך בציוד קצה מורכב ומסורבל, התוכנה עצמה ניתנת כתוכנת ניסיון ללא עלות למשך 30 יום, ומחיר החבילות השונות שווה לכל כיס, בהתחשב בעלויות האינטרנט שרק הולכות וקטנות עם השנים.

אולי יעניין אתכם גם..