גיבוי ברשת לעסקים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גיבוי ברשת לעסקים

מדי שנה הולכות ומתגברות מתקפות הסייבר על מחשבים ורשתות ואתרים עסקיים ברחבי הארץ ובעולם.
בכדי להימנע מאובדן מידע יש לדאוג להטמיע בארגון תוכנת גיבוי ברשת לעסקים אשר תוכל לשמור טוב יותר על העסק שלכם.

גיבוי ברשת לעסקים – הסבר כללי

מהו גיבוי ברשת לעסקים? בעלי עסקים, מנהלים בכירים בארגונים וחברות אשר מעוניינים לשמור על המידע העסקי המאוחסן ברשת הפנימית של העסק,
צריכים להכיר היטב את הסכנות הקיימות דרך הסייבר ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורם בהמלצת חברת אבטחת המידע העובדת מולם.

גיבוי ברשת לעסקים קטנים
גיבוי ברשת לעסקים קטנים

 

גם אם אינכם עובדים מול חברה שכזו, עליכם לדעת כי אחד הכללים הבסיסיים שעליכם לעשות בכדי להגן על המידע שלכם הוא לגבות את כל המידע המצוי על גבי רשת המחשבים בעסק, כך שיהיה נגיש עבורכם בכל עת ובמהירות האפשרית בשעת הצורך. גיבוי המידע ברשת נועד להגן על כל הקבצים והתיקיות המכילים מידע על העסק שלכם, לקוחות, הזמנות, ספקים, חשבונות ועוד. היות ואין אדם המעוניין לאבד את מקור הפרנסה שלו, בייחוד כשמדובר במנהל החברה, הארגון או בעל עסק, חשוב לדעת כי ניתן להטמיע תוכנה מקצועית לגיבוי ברשת בענן לעסקים אשר באפשרותה לבצע גיבוי אוטומטי בענן עבור כל הקבצים והתיקיות שבחרתם לגבות.

 

תוכנת גיבוי ברשת לעסקים קטנים

תוכנת הגיבוי נועדה לגבות את כל הקבצים ברשת הפנימית של הארגון, החברה או העסק העומד ברשותכם, כך שאתם תוכלו לפנות את זמנכם לעסוק במה שאתם יודעים לעשות הכי טוב – לנהל את העסק. אין כל צורך בידע טכני במחשבים. למעשה תוכנת הגיבוי ברשת כל כך פשוטה לתפעול שהיא אפילו מתאימה לטכנופוביים ללא הבנה כלל במחשבים.

איך זה עובד?
כל שעליכם לעשות הוא להגדיר את זמני הגיבוי, מספר הגיבויים שתרצו לשמור במערכת ובחירת התיקיות והקבצים אותם תרצו לגבות. מרגע זה תוכלו להמשיך בעיסוקכם ולתת לתוכנת הגיבוי לפעול ברקע ולגבות את רשת המחשבים, הקבצים והתיקיות בהתאם למה שסימנתם. אין כל צורך בתחזוקת התוכנה מכיוון שמרגע זה היא תפעל ברקע באופן עצמאי ללא התערבות חיצונית.

מדוע לגבות עם תוכנת הגיבוי ברשת הפנימית?
אם ברצונכם לחסוך זמן בגיבוי המידע על מדיה קשוחה כגון הארד דיסק חיצוני, דיסק און קי או קלטות גיבוי, תוכלו להשתמש בתוכנה אוטומטית לחלוטין אשר תוכל לבצע פעולת הגיבוי עבורכם על בסיס קבוע מדי יום ביומו. כמו כן, תוכלו להיות בראש שקט שכן הגיבוי מתבצע על גבי שרתים מרוחקים ומאובטחים למען שמירה ברמה הגבוהה ביותר על המידע שלכם ברשת האינטרנט.

ראה גם: אבטחת מידע לעסקים

למידע נוסף על גיבוי רשת המחשבים באמצעות התוכנה לגיבוי ענן לעסקים, התקשרו: 1-800-205-005

אולי יעניין אתכם גם..