תוכנת גיבוי
תהליך התקנת תוכנת הגיבוי התקנת התוכנה נעשית בליווי צוות התמיכה
הגדירו את החשבון
לאחר שתסיימו להוריד את התוכנה, ייפתח בפניכם המסך הזה. כאן תתבקשו לעשות שני דברים בסיסיים: לתת שם למחשב המגובה, ולהגדיר שם משתמש וסיסמה. לסיום, יש ללחוץ על כפתור ה-Next.
הגדירו את תוכן הגיבוי
כעת אפשר לבחור את התיקיות המיועדות לגיבוי. חשוב: קבצים ויישומים שלא יוגדרו – לא יגובו, לכן יש לבצע את התהליך ביסודיות ובקפידה. מומלץ להיעזר באחד מנציגי התמיכה שלנו, במיוחד לאור העובדה שלעיתים קבצי גיבוי של תוכנות שונות ממוקמים בתיקיות מוסתרות.
בסיום הפעולה, תוכלו לראות את נפח התיקיות הנבחרות בתחתית החלון. לסיום, יש ללחוץ על כפתור ה-Next.
הגדירו את זמני הגיבוי
כאן תוכלו להגדיר את שעת התחלת הגיבוי היומי ושעת הסיום. רצוי להגדיר שעה בה המחשב אינו פעיל, על מנת לא להפריע לשימוש השוטף בו במהלך יום העבודה. לסיום, יש ללחוץ על כפתור ה-Next.
סיום תהליך ההתקנה וגיבוי ראשון
לסיום תהליך ההתקנה, לחצו על כפתור Save and Exit במסך זה. כעת יחל תהליך הגיבוי הראשוני, ובסופו יופיע החלון הבא:<<הגיבוי הסתיים בהצלחה>>
בדיקת סטטוס ושינוי הגדרות הגיבוי
לאחר ההתקנה, תוכלו ללחוץ על האייקון B בתפריט התחתון. על המסך שיעלה לפניכם תראו את מצב הגיבוי הנוכחי, והזמן שנשאר לסיומו. תוכלו גם לשנות את הגדרות הגיבוי שלכם באמצעות כפתור ה-backup settings (לפתיחת חלונות הגדרה ראשוניים) וכפתור ה-Restore (לבחירת קבצים לשחזור).
מערכת הגיבוי של החברה לגיבוי בישראל עובדת בצורה אוטומטית
לחלוטין ואינה מצריכה ידע טכני של הלקוח או התערבות מצידו. ביצוע
הגיבויים ובדיקת תקינותם מתבצע ברמה יומית על ידי צוות החברה על מנת לוודא את רציפות שידוריי הגיבוי.
שירות זמין, אישי ותומך
חשוב לנו להיות זמינים עבורכם בכל רגע נתון, לתת לכם את המענה
המקצועי ביותר.
וללוות אתכם בכל עניין – בטלפון, בחיבור מרחוק או באמצעות נציג שיגיע עד לבית העסק שלכם.