שאלות ותשובות
יש לכם שאלות? לנו יש תשובות: כל מה שרציתם על תהליך הגיבוי ועל היתרונות של החברה לגיבוי בישראל.
רוב העסקים הקטנים והבינוניים מסכנים את עצמם מדי יום, ואפילו לא מודעים לכך: כיום, כשהעסק תלוי יותר ויותר במערכות מחשב ודיגיטציה, אתם חייבים לאבטח את המידע עם גיבוי מקצועי ואיכותי. זכרו! אובדן מידע רגיש עלול לגרום לנזק בלתי הפיך ולהשלכות ארוכות טווח.
אמצעי גיבוי סטנדרטיים כמו כוננים קשיחים מתאפיינים בבלאי מהיר, חיי מדף קצרים ורגישות גדולה למפגעים סביבתיים כמו חום, קור, הפסקות חשמל, תנודות ועוד. מעבר לכך, גיבוי מקצועי הוא תהליך הדורש מיומנות גבוהה, נוהל קבוע ומעקב יומי ומסודר. מכיוון שהתהליך לעיתים ארוך ומורכב, רוב העסקים הקטנים והבינוניים לא מבצעים אותו כהלכה. התוצאה: כשל קריטי באבטחת המידע. לכן, אמצעי הגיבוי הרגילים לא מספקים מענה הולם לשמירה על האינפורמציה והנתונים בעסק.
גיבוי בענן הוא שיטת גיבוי בה המידע והנתונים של העסק מאובטחים בשרת אחסון חיצוני. הגיבוי נעשה באמצעות תוכנה מיוחדת המותקנת על גבי המחשבים בעסק, ומתבצע במועד יומי שאתם קובעים מראש. המידע שמגובה בשרת הגיבוי החיצוני עובר הצפנה מלאה. במסגרת ההצפנה, תקבלו מאיתנו גישה בלעדית לקוד ההופך את האינפורמציה לשימושית. במקרה של קריסת מחשבים בעסק או אובדן נתונים, נוכל לחלץ עבורכם את המידע המגובה באופן מיידי.
לא. תהליך ההתקנה והבקרה מתבצע על ידי צוות התמיכה של החברה לגיבוי בישראל, והתחזוקה נעשית באופן אוטומטי.
אל דאגה, המידע שלכם בטוח מאוד. אתם היחידים בעלי גישה למידע שגיביתם, מכיוון שהחברה לגיבוי בישראל מצפינה את כל האינפורמציה בשיטת AES 256 Bit – טרם ההעברה לשרת הגיבוי. שיטה זו מאושרת על ידי ה-NSA להצפנת מידע מסווג. זכרו! קוד הגישה למידע המוצפן נמצא אצלכם בלבד.
שום דבר, כי הגיבוי שלכם מתבצע בצורה אוטומטי לחלוטין. פשוט מגדירים בתוכנת הגיבוי את שעת הגיבוי היומית הנוחה לכם (או שמבקשים עזרה מנציגי התמיכה שלנו), בוחרים את הקבצים המיועדים לגיבוי – והתהליך קורה באופן אוטומטי ללא התערבות מצדכם. אתם רק צריכים לוודא שהמחשבים המגובים יפעלו תמיד עם חיבור לאינטרנט בשעת הגיבוי.
בוודאי, הגיבוי מכסה את כל המחשבים שברשותכם – ניידים ונייחים.
המידע שלכם מאוחסן ומגובה בשתי חוות שרתים שונות הנמצאות בשני מקומות שונים בארץ.
אחד השרתים של החברה לגיבוי שמור בחוות השרתים של בזק בינלאומי, שם הוא זוכה לתנאים פיזיים מעולים העומדים בסטנדרטים של Teleco – איגוד חברות הטלפוניה העולמי. אלו סטנדרטים מחמירים ביותר הקיימים כיום להגנה מפני האקרים והתקפות DDOS ומעניקים הגנת Firewall מרשת האינטרנט. השרת השני ממוקם בחוות השרתים של 012 וזוכה גם הוא לתנאים בסטנדרטים זהים.
אחת ליום, בסיום הגיבוי, תקבלו הודעה על גבי המסך: הגיבוי הסתיים בהצלחה. בנוסף, תקבלו הודעה יומית במייל על ביצוע הגיבוי עם עדכון – האם בוצע בהצלחה.
ממש לא. השירות שלנו הותאם במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, ואנחנו שומרים על מחיר הולם.
בנוסף, הגיבוי מרחוק יחסוך לכם עלויות ניכרות כיוון שלא תצטרכו להשקיע באמצעי גיבוי ידניים כמו כוננים קשיחים חיצוניים או כספות לאחסון, ולא תבזבזו את זמנכם על ביצוע גיבויים לכל מחשב
אל דאגה – ברגע שיתאפשר, הגיבוי ימשיך בדיוק מאותה הנקודה בה עצר. אם מדובר בתקלה ממושכת, אנו נזהה אותה במחלקת התמיכה וניצור אתכם קשר כדי לטפל בה בהקדם.
ממש לא. נתוני הגיבוי עוברים אל השרתים שלנו באמצעות האינטרנט הרגיל שלכם, ואין צורך בהיערכות מיוחדת מצדכם או ברכישת ציוד קצה.
אם אבדו לכם נתונים, ניתן לשחזר אותם באמצעות מערכת שתותקן בנוסף למערכת הגיבוי על המחשב שלכם. איבדתם מידע? לא יודעים כיצד לשחזר מהגיבוי? נציגי התמיכה הטכנית ילוו אתכם בכל התהליך עד חזרה מלאה למסלול עבודה תקין. אם יהיה צורך, נציג החברה לגיבוי בישראל יגיע אליכם באופן אישי ויבצע את התהליך עבורכם.
ודאי. צוות השירות שלנו זמין במענה טלפוני מיידי, ואם אין אפשרות לענות – אנו חוזרים אליכם בהקדם האפשרי.